יום שישי, 8 בנובמבר 2013

מודיעין התחרותי


ערכו של המודיעין התחרותי 

עסקים אשר לא ידאגו להתעדכן במידע זה לא יוכלו לשרוד לטווח הארוך
המידע התחרותי ישמש את העסק לשיפור היכולות התחרותיות שלו, המידע ישפיע במידה ניכרת על הפעילות העסקית, וניתוחו באופן נכון יסייע לעסק להכיר את היכולות של החברות המתחרות, להבין את הפוטנציאל שלהן, את האסטרטגיות העסקיות שלהן, דרכי פעולתן, הכרת המוצרים המתחרים והמחירים בשוק.

 כל אלה ישפיעו במידה ניכרת על עתיד החברה, שיפור הביצועים העסקיים, הגדלת מעגל הלקוחות, הגדלת ההכנסות והגדלת הפעילות העסקית על ידי כניסה לשווקים חדשים, הכנסת מוצרים חדשים, בחירת טכנולוגיות חדשות וכו'.

תוצרי מודיעין תחרותי:

 •  הכרת המתחרים
 •  הכרת שיטות השיווק, המכירה והפרסום של המתחרים
 •  הכרת היצרנים, הספקים והלקוחות של המתחרים
 •  הכרת הכלים הטכנולוגים בהם משתמשים המתחרים
 •  החשיפה להזדמנויות עסקית

מידע על SWOT 






אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה